„Polityka” przed „Gościem Niedzielnym” w rozpowszechnianiu płatnym. „Newsweek” zyskał 20 proc., „Do Rzeczy” straciło 25 proc.
Tygodnik „Polityka” w listopadzie ub.r. pod względem średniego rozpowszechniania płatnego razem wyprzedził „Gościa Niedzielnego”. „Do Rzeczy” po spadku o 25,8 proc. zostało wyprzedzone przez „Sieci”, a „Newsweek Polska” osiągnął wzrost o 20,2 proc.
Według danych ZKDP opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w listopadzie ub.r. średnie rozpowszechniania płatne razem tygodnika „Polityka” (Polityka) wynosiło 93 735 egz. Rok do roku zwiększyło się o 3 686 egz., czyli 4,1 proc.
„Polityka” wyprzedziła „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media), którego wynik zmalał o 17 323 egz. (16,5 proc.) do 87 701 egz. Duży spadek zanotowało też „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) - o 9 745 egz. (25,8 proc.) do 28 004. W konsekwencji znalazło się poniżej „Sieci” (Fratria), których rozpowszechnianie płatne razem zwiększyło się o 827 egz. (2,3 proc.) do 37 394 egz.
„Newsweek” w górę o 20 proc.
Zdecydowanie największy wzrost w zestawieniu osiągnął „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - o 13 908 egz. (20,2 proc.) do 82 632 egz.
„Tygodnik Powszechny” zanotował wzrost o 1 301 egz. (5,1 proc.) do 26 771 egz., a „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - o 1 444 egz. (7 proc.) do 22 026 egz., natomiast wynik „Przeglądu” (Fundacja Oractio Recta) zmalał o 767 egz. (5,2 proc.) do 13 971 egz.
Z kolei publikująca głównie przedruki z innych mediów „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk) zanotowała spadek rozpowszechniania płatnego razem o 11 543 egz. (5,4 proc.) do 203 966 egz.
Dołącz do dyskusji: „Polityka” przed „Gościem Niedzielnym” w rozpowszechnianiu płatnym. „Newsweek” zyskał 20 proc., „Do Rzeczy” straciło 25 proc.