Roszady personalne w marketingu Polsatu i Interii
Izabela Rochalska i Piotr Łukasik dołączyli do pionu marketingu Telewizji Polsat. Ze stacją po kilku latach pracy pożegnała się Ewa Wojciechowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno zmienił się też dyrektor marketingu Interia.pl.
Od maja nową szefową działu PR i promocji anteny głównej Polsatu jest powracająca do firmy Izabela Rochalska. Przez ostatnie pół roku Rochalska pracowała jako managerka działu komunikacji w Eneris Serwis. W przeszłości przez 13 lata związana była już z Telewizją Polsat, m.in. jako marketing communications manager.
Marlena Jezierska szefową marketingu Interii
Dotąd promocją i PR głównej anteny Polsatu kierowała Marlena Jezierska, która pozostaje w firmie jako zastępca dyrektora pionu marketingu, odpowiadając za serwis Polsat GO i media społecznościowe.
Jezierska kilka miesięcy temu została również dyrektorką marketingu portalu Interia.pl, wchodzącej w skład Grupy Polsat Plus. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Lenarta, który jest jej zastępcą. Lenart kierował marketingiem Interii od 2014 r.
Marlena Jezierska przed dołączeniem do Grupy Polsat w 2021 r. pracowała jako dyrektor w biurze reklamy portalu Gazeta.pl (Agora), a wcześniej w Ringier Axel Springer Polska.
Kierownikiem zespołu social media w Telewizji Polsat jest od niedawna Piotr Łukasik. Przez ostatnie pięć lat pracował jako szef social media w Endemol Shine Group. Wcześniej związany był ze spółką Starry Televizor, producentem magazynu "Na językach" dla TVN.
Ewa Wojciechowska odchodzi z Polsatu
Dotąd za media społecznościowe Polsatu odpowiadała Ewa Wojciechowska - jej współpraca ze stacją zakończyła się z końcem kwietnia. Wojciechowska przyszła do Polsatu w 2018 r. by kierować działem PR.
Agnieszka Kozak pozostaje zastępczynią dyrektora pionu marketingu Telewizji Polsat i odpowiada za główną anteną i kanały tematyczne. Członkinią zarządu i dyrektorką pionu marketingu Telewizji Polsat oraz dyrektorką komunikacji marketingowej Grupy Polsat Plus jest bez zmian Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc. (dane Nielsen).
Dołącz do dyskusji: Roszady personalne w marketingu Polsatu i Interii
Personalnie do niej nic nie mam, ale przed jej czasami praca z PR Polsatu była zdecydowanie lepsza.