Polska Organizacja Turystyczna zapłaci 805 tys. euro za promocję w przewodniku Michelin
Polska Organizacja Turystyczna udzieliła zamówienia firmie Manufacture Francaise des Pneumatiques Michelin za promocję w przewodniku Michelin. Zapłaci za to 805 tys. euro netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Jak podaje Polska Organizacja Turystyczna, przedmiotem udzielonego zamówienia jest zakup usług promocyjnych oraz certyfikacji regionów w przewodniku kulinarnym Michelin.
Firma na mocy zawartej umowy będzie promować Polskę jako destynację kulinarną poprzez m.in. "opracowanie niezależnego rocznego wyboru restauracji na Obszarze dla Przewodnika MICHELIN na podstawie unikalnych metod Michelin, opublikowanie rocznej edycji Przewodnika Michelin dotyczącego Obszaru na platformie cyfrowej przewodnika oraz promowanie rocznego przewodnika Michelin dla Obszaru poprzez aktywacje komunikacyjne".
Wartość udzielonego zamówienia wynosi 805 tys. euro netto (bez VAT).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zamówienie zostało udzielone przez POT bez uprzedniej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Organizacja uzasadnia, że przewodnik Michelin jest jedynym i najstarszym przewodnikiem kulinarnym działającym globalnie. Jest to unikatowe dzieło, którego marka od 1900 r. rozpoznawalna jest na całym świecie gastronomicznym i nie tylko. Stanowi najważniejsze źródło informacji o restauracjach godnych uwagi osób, które lubią podróżować śladami smaków.
Wybór restauracji jest dokonywany zgodnie ze sprawdzoną przez ekspertów przewodnika Michelin metodologią. Wykorzystuje ona pięć uniwersalnych kryteriów: jakość wykorzystywanych składników, kunszt kulinarny, harmonia smaków, osobowość szefa kuchni oraz spójności pozycji w menu. Przewodnik Michelin stosuje renomowane oznaczenia w postaci słynnej gwiazdki Michelin.
Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna zapłaci 805 tys. euro za promocję w przewodniku Michelin