Pracownia Szumu wypromuje 13. edycję festiwalu Audioriver
Agencja Pracowania Szumu odpowiada za działania komunikacyjno-promocyjne 13. edycji festiwalu muzyki elektronicznej Audioriver. Strony nie informują o szczegółach współpracy.
Do zadań agencji należy realizacja nowej strategii komunikacji i promocji wydarzenia we współpracy z organizatorem, komunikacja z patronami medialnymi, działania media relations wokół wszystkich punktów programu oraz obsługa biura prasowego. Dodatkowo agencja będzie wspierać klienta w pracy nad koncepcjami działań kreatywnych z partnerami i sponsorami.
Z ramienia Pracowni Szumu za współpracę odpowiadać będą Piotr Partyka i Katarzyna Sobala.
Strony nie informują o szczegółach zawartej umowy.
Przyszłoroczna edycja festiwalu Audioriver odbędzie się w dniach 27-29 lipca w Płocku. jego organizatorem jest warszawska fundacja Jest Akcja!. W październiku tego roku szefową PR i marketingu festiwalu z ramienia organizatora została Marta Berto.
Dołącz do dyskusji: Pracownia Szumu wypromuje 13. edycję festiwalu Audioriver