Prêt-à-Porter PR obsługuje markę Guess
Amerykańska firma modowa Guess powierzyła obsługę PR agencji Prêt-à-Porter PR.
Agencja będzie reprezentować Guess w relacjach z mediami typu fashion i lifestyle oraz influencerami.
Zespół Prêt-à-Porter PR będzie odpowiadać również za implementację globalnych działań komunikacyjnych oraz prowadzenie showroomu marki Guess, który będzie mieścił się w siedzibie Prêt-à-Porter PR, przy Alejach Ujazdowskich 37/3 w Warszawie.
Obsługą klienta zajmują się Tomasz Brzęcki, Agnieszka Błażejczyk oraz Petra Kiełczewska.
Marka Guess powstała w 1981 r. jako marka dżinsowa. Od tego czasu stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Obecnie prowadzi 39 sklepów firmowych – w tym pięć pod marką Marciano Guess – oraz 22 salony outletowe.
Dołącz do dyskusji: Prêt-à-Porter PR obsługuje markę Guess