"Pstrąg Pyszna Sztuka" - przekonuje Pascal Brodnicki
Agencja reklamowa Brand New Heaven, w ramach kontynuacji współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Ryb Łososiowatych, realizuje kampanię "Pstrąg Pyszna Sztuka".
"Pstrąg Pyszna Sztuka" to projekt, który ma na celu zwiększenia świadomości społecznej na temat pstrąga i jego wartości odżywczych oraz akwakultury w Polsce. Współpracę w kolejnej odsłonie kampanii kontynuuje również ambasador – kucharz, prezenter telewizyjny i autor książek kulinarnych – Pascal Brodnicki.
Agencja Brand New Heaven odpowiada za strategię i kreację kampanii, w tym m.in. spot z ambasadorem, emitowany w internecie oraz kinach, materiały do kampanii online, a także filmy z przepisami na dania z pstrąga autorstwa Pascala Brodnickiego. Kampania będzie trwała do końca listopada 2023.
Zaktualizowana przez agencję strona internetowa kampanii (terazpstrąg.pl) zawiera materiały edukacyjne o akwakulturze, wartościach odżywczych pstrąga oraz przepisy.
W ramach kampanii BNH odpowiada również za działania PR, social media, organizację wydarzeń z udziałem Pascala Brodnickiego, a także za kampanię na platformach społecznościowych, YouTube oraz za artykuły sponsorowane.
Dołącz do dyskusji: "Pstrąg Pyszna Sztuka" - przekonuje Pascal Brodnicki