Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promującej Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru
Wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych Żywiec Zdrój – Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru. Ambasadorem działań prowadzonych pod hasłem „Zacznij z dobrą nutą” został Daniel Józek Qczaj.
W ramach kampanii Qczaj wraz z innymi influencerami pokazują, że każdy może #zacząćodzera, a pierwszym krokiem do zdrowszego stylu życia może być Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru. W kampanię zaangażowali się już między innymi Klaudia Halejcio czy Paulina Krupińska-Karpiel.
Działania reklamowe prowadzone są w internecie oraz punktach sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu PR i influencer marketingu.
Napoje Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru dostępne są w trzech wariantach smakowych – truskawki, cytryny i arbuza.
Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów, działania w Internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada Mediacom. Natomiast za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a aktywacje konsumenckie prowadzone są przez agencja NAV.
Dołącz do dyskusji: Qczaj ambasadorem nowej kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promującej Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru