Radosław Kotarski w termach reklamuje konto 360° Banku Millenium
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banku Millenium z udziałem twórcy internetowego i popularyzatora nauki, Radosława Kotarskiego. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Neverest, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
Kotarski w spocie przechadza się po kompleksie basenów termalnych i opowiada widzom ciekawostki dotyczące pozytywnych właściwości kąpieli w gorących, bogatych w minerały wodach.
Spot prezentuje korzyści konta 360° w Banku Millennium. Dzięki rachunkowi można np. korzystać z pomocy medycznej i technicznej w ramach pakietu assistance. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub Blikiem w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów.
Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na numer telefonu komórkowego.
Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie.
Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.
W poprzedniej kampanii banku Millenium promowano pożyczkę gotówkową.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski w termach reklamuje konto 360° Banku Millenium