Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"
Raper Otsochodzi został twarzą kampanii reklamowej piwa Heineken Silver (Grupa Żywiec).
Na potrzeby reklamy Heineken Silver stworzono materiały wideo dotyczące trzech sytuacji z życia Gen Z – domówkę, imprezę na tarasie oraz wizytę w food trucku. Co ciekawe, bohater filmów z food truckiem może być znany fanom Otsochodzi – występował już bowiem w klipie do utworu „AHA”.
Tancerka i lasery ze spotu „Impreza” stanowią natomiast nawiązanie do klimatu z teledysku do utworu „Moonwalk” grupy OIO, którego 1/3 jest Otsochodzi. Wszystkie spoty można oglądać w internecie od 18 lipca.
Autorem filmów jest Daniel Jaroszek, który współpracował już z Otsohodzi przy okładce płyty „Miłość”.
Autorem konceptu kreatywnego jest 2012 Agency, zajmująca się także nadzorem nad realizacją projektu. Reżyserem spotów jest Daniel Jaroszek, operatorem – Igor Połaniewicz, a za produkcję odpowiada Graffiti Films. Ze strony managementu artysty współpracę nadzoruje Jan Porębski/2020 works. Media dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Obsługę PR zapewnia agencja HOPE.
Dołącz do dyskusji: Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"
Prawnie w reklamie piwa aktorzy nie mogą mieć mniej niż 25 lat, więc to nie jest kwestia dobrze czy źle tylko kwestia prawna :)