Zmiana w ofercie handlowej RMF Digital
Grupa RMF od listopada oferuje swoim klientom zakup zewnętrznej powierzchni reklamowej online za pomocą platformy DSP Display & Video 360 (DV 360) firmy Google.
Dzięki podpisanej umowie Grupa RMF ma dostęp do platformy Display & Video 360 i umożliwia swoim klientom zakup w modelu programatycznym powierzchni reklamowej online u zewnętrznych wydawców. Do dyspozycji są wszystkie formy reklamy: display, audio i wideo.
Z poziomu DV 360 Grupa RMF jest w stanie zaoferować reklamę w największych portalach (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl), w serwisach streamingowych (m.in. YouTube, Spotify, Player.pl, VOD.pl), czy w usługach pocztowych (np. Gmail).
RMF Digital stawia na precyzyjne targetowanie demograficzne i behawioralne
Platforma Display & Video 360 umożliwia bardzo precyzyjne targetowanie demograficzne i behawioralne.
- Mając dostęp do zasobów reklamowych innych wydawców możemy zaoferować klientom RMF Digital bardzo atrakcyjne pakiety łączące nasze własne produkty z zewnętrznymi serwisami. Jesteśmy w stanie zaproponować np. kampanię audio opartą jednocześnie o RMF ON i inne serwisy audio online albo kampanię wideo w portalu RMF24.pl i na YouTubie. Do tego szczegółowe targetowanie pozwoli na dotarcie tylko do potencjalnych użytkowników produktów czy usług naszych klientów” - mówi Adam Pachla, head of digital w Grupie RMF.
RMF Digital to kompleksowa oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.
Dołącz do dyskusji: Zmiana w ofercie handlowej RMF Digital