SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Górski i Mariusz Cieślik w podcaście satyrycznym „Rzeczpospolitej”

W czwartek 24 listopada „Rzeczpospolita” (Gremi Media) startuje z podcastem satyrycznym „Górski & Cieślik. Polska od ucha do ucha”. Audycja będzie subiektywnym, autorskim przeglądem wydarzeń mijającego tygodnia, z humorem i dozą sarkazmu. Odcinki będą pojawiać się także w formie felietonów w dodatku „Plus Minus”.

„Górski & Cieślik. Polska od ucha do ucha” to nowy podcast „Rzeczpospolitej”, którego już dziś, a także w każdy kolejny czwartek o godz. 20 można będzie słuchać na stronie Podcasty.rp.pl oraz we wszystkich serwisach streamingowych, tj. Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Acast, na kanale „Rzeczpospolita Audycje” a także na kanale dziennika na YouTubie.

Prowadzącymi są Robert Górski, pomysłodawca serii komediowej „Ucho Prezesa”, oraz Mariusz Cieślik, stały publicysta „Rzeczpospolitej”, scenarzysta, pisarz. Audycja to satyryczne spojrzenie prowadzących na rzeczywistość, a także subiektywny przegląd wydarzeń w Polsce.

„Jako duet satyryczny mieliśmy kilkunastomiesięczną przerwę. Najpierw pandemia, a potem wojna i mieliśmy przez jakiś czas wrażenie, że nie ma z czego żartować. Ale po jakimś czasie doszliśmy do wniosku, że tylko śmiech może nas uratować. Satyra towarzyszyła Polakom zawsze w najgorszej opresji. By zacytować Stanisława Bareję: gdy zabrakło amunicji, ludność walczyła satyrą. I piosenką, ale, proszę wybaczyć, śpiewać nie będziemy. Nawet w podcaście. Chociaż są opinie, że mamy lepsze głosy niż Zenek Martyniuk” – mówią Robert Górski i Mariusz Cieślik.

Oprócz wersji dźwiękowej odcinki podcastów ukażą się co tydzień w formie całokolumnowego felietonu w weekendowych wydaniach „Rzeczpospolita Plus Minus”.

W grudniu 2019 roku „Rzeczpospolita” uruchomiła studio podcastów oraz serwis Podcasty.rp.pl, gdzie dostępne są trzy kanały m.in. z rozmowami z politykami, ludźmi biznesu, sportu, tj.„Rzeczpospolita Rozmowy”, „Rzeczpospolita Audycje”, „Rzecz W Tym”.

Jak wynika z danych PBC, w trzecim kwartale br. średnia sprzedaż wydania „Rzeczpospolitej” wyniosła 34 093 egz. (w tym 14 158 e-wydań). Dziennik był najbardziej opiniotwórczym polskim medium w październiku, jak pokazuje ranking Instytutu Monitorowania Mediów.

Portal Rp.pl w październiku odwiedziło 3,77 mln użytkowników (12,65 proc. zasięgu), spędzając tam średnio 6 minut i 4 sekundy (badanie Mediapanelu).

Dołącz do dyskusji: Robert Górski i Mariusz Cieślik w podcaście satyrycznym „Rzeczpospolitej”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kebab
no to boki będziemy ze śmiechu rwać, jak świeże wiśnie
odpowiedź
User
Mądra Jola
Górski się zużył, klepie pierdoły, nigdy nie wrócił do formy jak wyrzucił Pakosińską, wtedy to był kabaret
odpowiedź
User
Krasawica
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda.
odpowiedź