„Rozrywka bez kagańca” - rusza kampania wprowadzająca na rynek player+ autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt
Pod hasłem „Rozrywka bez kagańca” wystartowała kampania wprowadzająca player+ - wspólną ofertę TVN oraz ITI Neovision, operatora platformy telewizyjnej nc+, udostępnioną w ramach serwisu player. Za jej przygotowanie odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt, która zdobyła zlecenie w wyniku wygranego przetargu.
Serwis player+ to oferta, w ramach której klienci mogą wykupić w pakietach dostęp do oferty programowej HBO lub Canal+ w player.pl. Osobno można też kupić dostęp do Canal+ Seriale.
Kampania promująca ofertę ruszyła 23 listopada. Spot pokazuje w dynamicznych ujęciach różne zmiany, podkreślając nowy na polskim rynku charakter oferty player+. Minutowy film zwieńczony jest hasłem „Rozrywka bez kagańca”.
Spot będzie emitowany na kanałach Grupy TVN oraz w Premium TV. Działania launchowe będą wspierane w internecie i social mediach.
Całość kampanii zaplanowała agencja Starcom. Reklamę wyreżyserował Szymon Pawlik, a autorem zdjęć jest Kajetan Plis. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Działania realizuje po wygranym przetargu na opracowanie kampanii 360 wspierającej launch player+.
Dołącz do dyskusji: „Rozrywka bez kagańca” - rusza kampania wprowadzająca na rynek player+ autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt