SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RTB House tworzy Creatives Lab, kieruje nim Grzegorz Kłapkowski

W strukturze agencji RTB House - zajmującej się dostarczaniem technologii do marketingu internetowego - powstał Creatives Lab. To zespół skupiony na poprawie efektywności kreacji. Na czele zespołu stanął Grzegorz Kłapkowski.

Do głównych zadań Creatives Lab należy poprawa ogólnej efektywności dynamicznych kreacji, a także opracowywanie nowych formatów dla kampanii display oraz treści video, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Jednostka będzie realizować projekty we własnym zakresie oraz wspomagać AI Marketing Lab – działający przy RTB House od maja 2018 roku, zajmujący się rozwojem nowych rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii.

Kreacja a wyniki kampanii

Za prace nowej jednostki odpowiada Grzegorz Kłapkowski, operational manager AI Marketing Lab i Creatives Lab.

- Kreacje mają ogromny wpływ na ogólne wyniki kampanii. Nie tylko przyciągają użytkowników oraz skłaniają ich do klikania i dokonywania zakupów, ale są również ważnym czynnikiem kształtującym wizerunek marki. Jednak marki często nie są w stanie przeznaczyć dużych budżetów i zasobów na rozwój kreacji, szczególnie trudny w przypadku dynamicznych kreacji, wykorzystujących mechanizm rekomendacji. Dlatego inwestujemy w Creatives Lab - podkreśla Kłapkowski.

Na początkowym etapie zespół Creatives Lab będzie się składał z doświadczonych grafików, programistów i analityków.

Dołącz do dyskusji: RTB House tworzy Creatives Lab, kieruje nim Grzegorz Kłapkowski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl