Rynek mobilnej sprzedaży będzie w 2014 r. wart 12 mld USD
Globalny rynek mobilnej sprzedaży ma w 2014 roku osiągnąć wartość 12 miliardów dolarów.
Taką prognozę w raporcie 'Mobile Marketing & Retail Strategies: Advertising, Coupons & Smart Posters 2009-2014' przedstawiła firma badawcza Juniper Research.
W zeszłym roku rynek ten osiągnął wartość 4,1 miliarda dolarów, a w ciągu najbliższych czterech lat ma on rosnąć rocznie średnio o około 24 proc.
Według Juniper, obecnie omawiany rynek zdominowany jest przez przychody z mobilnych kuponów, które w 2009 roku stanowiły około 2/3 jego wartości. Jednak do 2013 roku największym segmentem, odpowiedzialnym za ponad połowę rynku, ma stać się mobilna reklama.
Dołącz do dyskusji: Rynek mobilnej sprzedaży będzie w 2014 r. wart 12 mld USD