„Rzeczpospolita” z nową kampanią zachęcającą do kupowania prenumerat w czasie pandemii
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) zaprezentował ofertę prenumeraty, dostosowaną do pandemicznych ograniczeń. Może kupić dostęp do wydań papierowych i elektronicznych a także do serwisu - osobno, lub w ofercie łączonej.
Wydawca podkreśla elastyczne podejście do prenumerat. - Daje to możliwość korzystania z nowej oferty nie tylko w biurze, ale przede wszystkim podczas upowszechniającej się pracy zdalnej – czytamy w komunikacie Gremi Media.
- Jak zawsze staramy się, aby oferta w ramach naszej prenumeraty była bogata w treści i pozwalała naszym odbiorcom być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami politycznymi, gospodarczymi, a także zmieniającymi się przepisami. Stąd bogactwo dodatków poradniczych i narzędziowych, w tym także takich jak tegoroczna nowość „Biznes w czasie pandemii Covid-19”. Ważnym elementem oferty, jest także sobotni „Plus Minus”, o charakterze tygodnika społeczno-kulturalnego - komentuje Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Gremi Media.
- Ci, którzy do tej pory korzystali z prenumeraty w świecie offline, mają możliwość płynnie przejść w wersję online. Osoby korzystające z narzędzi „Rzeczpospolitej”, mogą mieć do nich dostęp z każdego miejsca za pośrednictwem komputera, smartfona czy tabletu z dostępem do internetu. Wystarczy rejestracja prenumeraty na stronie prenumerata.rp.pl - mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.
Prezentacji oferty towarzyszy kampania, realizowana pod hasłem „O tym, co ważne w biznesie, finansach, prawie”. Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”), radio (RMF FM, Radio Zet), VOD (Player) na portalu Interia.pl oraz nośnikach outdoorowych (Cityboard). Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.
We wrześniu sprzedaż "Rzeczpospolitej" wynosiła 40,2 tys. egz., a "Parkietu" - 4,2 tys. egz.
W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Gremi Media (prócz "Rzeczpospolitej" - właściciel m.in. „Parkietu” i większości akcji E-Kiosku) zanotowała spadek wpływów o 20,8 proc. do 20,48 mln zł, a przy ograniczeniu wydatków jej zysk netto wzrósł z 2,4 do 4,61 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” z nową kampanią zachęcającą do kupowania prenumerat w czasie pandemii
Proszę o korektę, co ma znaczyć "wy...kupy...wania"; no nie ma takiego tworu w j.polskim. Kupować Kupować i Kupować.
uszanowanko