SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung w nowym spocie drwi z iPada, Surface i Kindle (wideo)

Samsung udostępnił kolejny spot reklamowy uderzający w konkurencję. Tym razem ofiarą drwin padły tablety Apple, Microsoftu i Amazonu.

Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 Samsung Galaxy Tab Pro 10.1

Reklama przedstawia kilka sytuacji, w których uczestniczą posiadacze różnych tabletów. Prezentowane są tutaj różne zastosowania tych urządzeń, w których modele Galaxy PRO radzą sobie lepiej od konkurencji. Koreański producent krytykuje ograniczone funkcje multitaskingu w iPadach, porównuje Microsoft Surface do laptopów oraz sprowadza możliwości Kindle’a do wyświetlania ebooków. W ostatniej scenie porównywane jest też zagęszczenie pikseli w iPadzie z ekranem Retina oraz urządzeniu Samsunga, które oczywiście wygrywa ten ostatni.

Nie jest to pierwszy tego typu spot przygotowany przez Samsunga. Wcześniej koreański producent w swoich reklamach już wielokrotnie krytykował konkurentów. Ostatni tego typu przypadek nawiązywał do popularnego spotu iPada Air (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Samsung w nowym spocie drwi z iPada, Surface i Kindle (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Styl reklamy wskazuje na poziom klienta, jakiego upatrzył sobie Samsung.
0 0
odpowiedź
User
gadka_szmatka
A wystarczy wziąć do ręki sprzęt Apple, żeby zrozumieć różnicę i z uśmiechem oglądać tego typu zaklinanie rzeczywistości. :)
0 0
odpowiedź