Serce i Rozum reklamują CyberTarczę z Neostradą w Orange (wideo)
Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamującej usługę CyberTarcza oferowaną przez Orange wraz z Neostradą. Akcję, której bohaterami są Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Platige Image, Genetix i Initiative Warszawa.
W spocie promującym CyberTarczę Serce stara się zabezpieczyć komputer, budując wokół niego osłony z desek. Natomiast Rozum wyjaśnia, że znacznie łatwiejszym i skuteczniejszym sposobem ochrony przed zagrożeniami w internecie jest promowane rozwiązanie, obejmujące pakiety programów zabezpieczających McAfee. Usługa jest dostępna bezpłatnie wraz z Neostradą, przy czym w rozszerzonej wersji kosztuje 4,03 zł miesięcznie.
W ramach teaserowej odsłony kampanii facebookowy fanpage Serca i Rozumu został przejęty przez L.I.C.H.O., czyli Ligę Internetowych Cwaniaków Hakujących Okrutnie (więcej na ten temat).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Reklama jest emitowana w telewizji (kanały z oferty TVN, TVP i Polsatu) oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Reżyserią spotu zajął się Marcin Filipek, produkcją - dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - Platige Image, a realizacją dźwięku - firma Genetix. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum reklamują CyberTarczę z Neostradą w Orange (wideo)