SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż gazet regionalnych

W lutym 2009 r. spadła sprzedaż większości największych gazetregionalnych. Który tytuł stracił najwięcej? Raport portaluWirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży ogółem* wśród dzienników regionalnych został"Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 81 264 egz.(rok wcześniej 88 465 egz.) - wynika z lutowych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 80521 egz. (rok wcześniej 86 577 egz.) a na trzecim uplasował się"Express Ilustrowany" (Polskapresse) - 52 643 egz.

Tytuł

luty


2009

2008

ZKDP

Średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Sprzedaż ogółem

Polska DziennikZachodni1082798126411233588465
GazetaPomorska91061805219793786577
ExpressIlustrowany65550526437086257388
Polska GłosWielkopolski69429505707233553571
Polska DziennikBałtycki59992471846517252121
Polska DziennikŁódzki60577461176828949886
GazetaLubuska56661454895681344978
Głos-DziennikPomorza59647454595582841092
DziennikPolski61827418476301744197
EchoDnia44957339154794336975
Polska GazetaWrocławska45064315685691234943
Polska GazetaKrakowska42341294314806531581
Gazeta CodziennaNowiny39281292534212131470
Nowa TrybunaOpolska37999290084213630509
Gazeta OlsztyńskaDziennik Elbląski38472286444303032774

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedażwiększości największych dzienników regionalnych.

Tytuł2009

lutystyczeń
ZKDPŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Polska DziennikZachodni1082798126411487786812
GazetaPomorska91061805219385682992
ExpressIlustrowany65550526436871155234
Polska GłosWielkopolski69429505707187452719
Polska DziennikBałtycki59992471846414350537
Polska DziennikŁódzki60577461176101846931
GazetaLubuska56661454895791147806
Głos-DziennikPomorza59647454596263246759
DziennikPolski61827418476560445402
EchoDnia44957339154944938134
Polska GazetaWrocławska45064315684783133294



*sprzedaż ogółem to sprzedaż gazet w kioskach i w prenumeracie -taki sposób prezentowania danych rekomenduje ZKDP. W niektórychmediach przedstawiane są wyniki z kategorii "rozpowszechnianiepłatne razem", które obejmuje - oprócz sprzedaży ogółem - sprzedażw ramach której gazety zostały sprzedane po cenie nie niższej niż30% ceny egzemplarzowej i nie spełniają warunków sprzedażyegzemplarzowej lub prenumeraty. Na przykład są sprzedane przezwydawcę w celu dalszego bezpłatnego rozpowszechniania (np. wsamolotach, PKP, hotelach itp.) lub na podstawie umów barterowych wzamian za towary lub usługi.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż gazet regionalnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl