Spore spadki w segmencie miesięczników dla rodziców
We wrześniu br. spadła sprzedaż wszystkich miesięczników dla rodziców. Najwięcej stracił magazyn „M jak mama”, a liderem sprzedaży mimo spadku pozostało pismo „Mamo, to Ja”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to Ja" we wrześniu 2009 roku wyniosła 89 143 egz. i była o 9,8 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który we wrześniu br. sprzedał się w ilości 64 700 egz. (spadek o 25,8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 59 172 egz. (spadek o 25,1 proc.).
Największy spadek w zestawieniu zanotował znajdujący się na pozycji szóstej miesięcznik „M jak mama” (Murator), którego sprzedaż spadła o 28,6 proc. do 43 667 egz.
wrzesień | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to Ja | 89 143 | 98 811 |
Mam Dziecko | 64 700 | 87 235 |
Dziecko | 59 172 | 78 980 |
Twoje Dziecko | 45 035 | 56 746 |
Rodzice | 44 977 | 51 870 |
M jak mama | 43 677 | 61 154 |
Twój Maluszek | 13 499 | 14 824 |
Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadek zanotowały cztery tytuły, a największy z nich dotknął magazynu „Dziecko”. W górę poszła natomiast sprzedaż trzech pism, a liderem wzrostu był miesięcznik „Rodzice”.
2009 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to Ja | 89 143 | 90 753 |
Mam Dziecko | 64 700 | 74 924 |
Dziecko | 59 172 | 73 384 |
Twoje Dziecko | 45 035 | 45 657 |
Rodzice | 44 977 | 35 007 |
M jak mama | 43 677 | 40 348 |
Twój Maluszek | 13 499 | 12 888 |
Dołącz do dyskusji: Spore spadki w segmencie miesięczników dla rodziców