SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spore spadki w segmencie miesięczników dla rodziców

We wrześniu br. spadła sprzedaż wszystkich miesięczników dla rodziców. Najwięcej stracił magazyn „M jak mama”, a liderem sprzedaży mimo spadku pozostało pismo „Mamo, to Ja”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to Ja" we wrześniu 2009 roku wyniosła 89 143 egz. i była o 9,8 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który we wrześniu br. sprzedał się w ilości 64 700 egz. (spadek o 25,8 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 59 172 egz. (spadek o 25,1 proc.).

Największy spadek w zestawieniu zanotował znajdujący się na pozycji szóstej miesięcznik „M jak mama” (Murator), którego sprzedaż spadła o 28,6 proc. do 43 667 egz.

wrzesień
 20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Mamo, to Ja89 14398 811
Mam Dziecko64 70087 235
Dziecko59 17278 980
Twoje Dziecko45 03556 746
Rodzice44 97751 870
M jak mama43 67761 154
Twój Maluszek13 49914 824


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadek zanotowały cztery tytuły, a największy z nich dotknął magazynu „Dziecko”. W górę poszła natomiast sprzedaż trzech pism, a liderem wzrostu był miesięcznik „Rodzice”.

2009
 wrzesieńsierpień
ZKDPSprzedaż ogółem
Mamo, to Ja89 14390 753
Mam Dziecko64 70074 924
Dziecko59 17273 384
Twoje Dziecko45 03545 657
Rodzice44 97735 007
M jak mama43 67740 348
Twój Maluszek13 49912 888

Dołącz do dyskusji: Spore spadki w segmencie miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl