Horrorowy spot reklamuje nowy pick-up Forda
Amerykański producent samochodów Ford wprowadził na rynek nowy pickup F-150 Raptor R - aby promować model, marka wraz z nowojorską agencją Wieden + Kennedy i reżyserką filmową Lauren Sik nakręciła krótki horror.
Spot „Scary Fast” ma rozpoznawalne elementy klasycznego horroru – niepokojącą muzykę, gwałtowne cięcia, przerażającego wilka, grzechotniki, skorpiona, nietoperze i ślady potwora.
Jak zauważyli marketerzy Forda, ten styl kampanii reklamowej został wybrany ze względu na chęć pokazania prawdziwego terenowego "potwora" o mocy 700 KM: „Stworzony, by zachwycać i straszyć swoimi możliwościami”.
Spot będzie emitowany w telewizji, kinach, na platformach streamingowych oraz w sieciach społecznościowych marki. Ponadto, w ramach promocji, twórcy umieszczą tematyczne plenery i wypuszczą linię gadżetów Scary Fast. Z kolei instrukcja obsługi samochodu zostanie ozdobiona markową okładką inspirowaną estetyką horrorów.
Wcześniej Fordowi nakazano zapłacić 19,2 miliona dolarów władzom USA za fałszywe reklamy - w filmie promocyjnym firma poinformowała o znacznych oszczędnościach paliwa i zwiększeniu ładowności, co nie było prawdą.
Dołącz do dyskusji: Horrorowy spot reklamuje nowy pick-up Forda