Gwiazdy "Stranger Things" i "Miasteczka Twin Peaks" w kampanii polskiej marki Sprandi
Marka mody Sprandi (należąca do CCC) ruszyła z kampaniaą reklamową "Take care". Zaproszono do niej Finna Wolfharda („Stranger Things” ) i znanego z "Miasteczka Twin Peaks" Kyle'a MacLachlana.
W kampanii Sprandi "Take Care" występują idol generacji Z Finn Wolfhard znany z serialu „Stranger Things”, legendarny aktor Kyle MacLachlan. Obok nich występuje Amber Valletta, supermodelka z lat 90., dziś zaangażowana w działalność na rzecz środowiska. Na zdjęciach noszą ubrania i dodatki z kolekcji na sezon wiosna-lato 2022: miękkie dresy, komplety w stylu athleisure i retro sneakersy.
Jeszcze niedawno hasło „Take Care” firmujące kampanię marki Sprandi na sezon wiosna-lato 2022 odnosiło się przede wszystkim do sposobów na self-care pozwalających odnaleźć chwilę wytchnienia w codziennym zgiełku.
Dziś te słowa wybrzmiewają bardziej aktualnie, niż kiedykolwiek. Dzisiaj musimy zadbać o siebie aby móc zadbać o innych. Im silniejsi jesteśmy, tym więcej możemy - głosi przesłanie marki Sprandi. Marka zachęca do troski o harmonię, kondycję psychiczną i zdrowie.
W najbliższych dniach na profilach Sprandi i CCC w mediach społecznościowych znajdziemy serię porad i rytuałów, jak odnaleźć się w dzisiejszej sytuacji.
W poprzedniej kampanii Sprandi brała udział modelka Taylor Hill oraz Matthew Noszkę.
Metryczka kampanii
Zdjęcia: Charlotte Wales
Modele: Finn Wolfhard, Amber Valletta, Kyle MacLachlan, Gabriel Aubry, Eva Werheim, Raphael Balzer, Lucas Ucedo, Marlee Bell, Alyssa Carter, Loren Lenox
Stylistka: Clare Byrne
Scenografka: Nicholas Des Jardins
Makijaż: John McKay
Stylizacja fryzur: Teddy Charles
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy "Stranger Things" i "Miasteczka Twin Peaks" w kampanii polskiej marki Sprandi
w spocie aktorzy ze Stranger Things i Twin Peaks - jak rozumiem, chodzi o nawiązanie do lat 80./90. z których pochodzą bądź w których osadzone są seriale. Sceneria jak z Dynastii lub innego Beverly Hills 90210, kolejne nawiązania do lat 80. - pływaczki synchroniczne, coś a la aerobik Jane Fondy w tv. Do tego dopisane na szybko, po wybuchu wojny, ideolo: zadbaj o siebie, by zadbać o innych. WTF???!!! TU SIĘ NIC NIE KLEI! Co kreacja/klient mieli na myśli?! Wywalić tyle kasy na zaangażowanie 2 aktorów i modelki i totalnie zmarnować ich potencjał.