SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom dla nowej marki z portfolio Oshee

Nowa marka posiłków funkcjonalnych na rynku polskim, eatyx Hyperfood (należy do portfolio Oshee), dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. 

Streetcom został wybrany przez producenta ze względu na swoje ogromne doświadczenie w realizacji projektów seedingowych i działań z kategorii Influencer marketingu. Agencja odpowiada za rekrutację, koordynację współpracy z wybranymi do kampanii nano i mikro influencerami, a także projekt materiałów graficznych. 

Głównym celem realizowanych działań jest zbudowanie świadomości marki, trial oraz zachęcenie do zakupu nowych w kategorii hyperfood produktów.

eatyx Hyperfood to nowa kategoria posiłków, które mogą zastąpić dowolne danie w ciągu dnia. Dostępne są one w różnych postaciach – posiłków na zimno, na ciepło, w płynie albo w formie batona.  
 

Dołącz do dyskusji: Streetcom dla nowej marki z portfolio Oshee

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl