Subway promuje Pumpkin Spice Latte
Ruszyła ogólnopolska kampania sieci restauracji Subway promująca jej sezonową ofertę, w tym przede wszystkim napój Pumpkin Spice Latte. Akcję przygotowały firmy Q&A Communications i Maxus Global.
Celem nowej kampanii Subway jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie klientów restauracji do spróbowania sezonowego wyróżnika – nowej Pumpkin Spice Latte. Ten rozgrzewający napój stanowi połączenie aromatycznej kawy i dyniowo-korzennego syropu.
Sezonowa oferta dostępna będzie w restauracjach Subway w Polsce do stycznia 2017 r.
Kampania obejmuje działania digital, e-PR, promocję za pośrednictwem materiałów POS, a także konkursy na facebookowym profilu Subway Polska, w których można zdobywać vouchery na darmową kawę.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR odpowiada agencja Q&A Communications, a za zakup mediów - dom mediowy Maxus Global.
Dołącz do dyskusji: Subway promuje Pumpkin Spice Latte