Sylwia Rząca i Jacek Czapnik w GoldenSubmarine
Do warszawskiego oddziału agencji GoldenSubmarine dołączyła dwójka kreatywnych - Sylwia Rząca i Jacek Czapnik. Magdalena Szklarczyk awansowała z kolei na senior art directorkę, a Aleksandra Bielecka przeszła z kreacji do strategii.
Nowa senior art directorka, Magdalena Szklarczyk, to nie tylko projektantka graficzna, ale również ilustratorka. Pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych Klientów , w tym m.in.: KFC Italia, Danone, Estée Lauder, LPP, HiPP czy Disney. Na pokładzie GoldenSubmarine tworzy dla marek takich, jak E.Wedel czy Citi Handlowy.
Aleksandra Bielecka do tej pory pracowała jako agencyjna senior copywriterka. Teraz przechodzi do działu strategii, gdzie objęła stanowisko Strategic Plannerki. Zmiana jest naturalną konsekwencją obranej ścieżki rozwoju. Aleksandra od ponad roku współtworzy agencyjny zespół LabZ, prowadząc warsztaty i szkolenia dla Klientów w metodyce service design.
Zobacz: Klaudia Drygas, Andrzej Wróż i Filip Chudyszewicz awansowali w GoldenSubmarine
Sylwia Rząca i Jacek Czapnik w dziale kreacji GoldenSubmarine
Do działu copywritingu dołącza Sylwia Rząca, która ma duże doświadczenie agencyjne w pracy i przetargach z tak dużymi klientami jak L’Oreal Paris, Sephora, adidas, Under Armour czy Land Rover. Ostatnie 3 lata pracy spędziła w GroupOne.
Jacek Czapnik to długoletni art i designer ze sporym portfolio projektów zrealizowanych dla znanych marek. Doświadczenie zdobył w agencjach sieciowych i niezależnych oraz w pracy po stronie klienta.
Zobacz: GoldenSubmarine z 22,2 mln zł wpływów i 2,2 mln zł zysku, rozwija ofertę dla e-commerce
Dołącz do dyskusji: Sylwia Rząca i Jacek Czapnik w GoldenSubmarine