SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Symfonia w kampanii "Optymizacja" o wsparciu przedsiębiorców

Producent oprogramowania Symfonia rusza z kampanią marketingową “Optymizacja” oraz programem wsparcia cyfryzacji małych i średnich przedsiębiorstw. Działania realizuje agencja SEC Newgate CEE razem z domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Producent oprogramowania dla biznesu Symfonia rusza z ogólnopolską kampanią marketingową „Optymizacja”, promującą cyfryzację w sektorze MŚP.

Punktem centralnym projektu jest Pakiet Wsparcia dla Firm o wartości 2 mln zł. Mogą z niego skorzystać przedsiębiorstwa, które ze względu na pandemię zwlekały do tej pory z decyzją o inwestycji w cyfryzację biznesu.

Ideą kreatywną kampanii jest „proces optymizacji”, czyli rozwoju biznesu w możliwie najlepszych warunkach dzięki wsparciu nowoczesnych technologii, w przypadku Symfonii oprogramowania biznesowego.

Punktem centralnym kampanii marketingowej jest strona internetowa optymizacja.pl, poprzez którą przedsiębiorcy zainteresowani cyfryzacją mogą uzyskać informacje o możliwym wsparciu.

„Optymizację” będzie można zobaczyć i usłyszeć w mediach ogólnopolskich. Kampania jest oparta o działania zasięgowe, zakładające m.in. reklamy radiowe, content marketing, reklamy displayowe oraz remarketing.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub. Działania PR i kreację koordynuje agencja SEC Newgate CEE – pomysłodawca kampanii.

Dołącz do dyskusji: Symfonia w kampanii "Optymizacja" o wsparciu przedsiębiorców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl