Symfonia w kampanii "Optymizacja" o wsparciu przedsiębiorców
Producent oprogramowania Symfonia rusza z kampanią marketingową “Optymizacja” oraz programem wsparcia cyfryzacji małych i średnich przedsiębiorstw. Działania realizuje agencja SEC Newgate CEE razem z domem mediowym MullenLowe MediaHub.
Producent oprogramowania dla biznesu Symfonia rusza z ogólnopolską kampanią marketingową „Optymizacja”, promującą cyfryzację w sektorze MŚP.
Punktem centralnym projektu jest Pakiet Wsparcia dla Firm o wartości 2 mln zł. Mogą z niego skorzystać przedsiębiorstwa, które ze względu na pandemię zwlekały do tej pory z decyzją o inwestycji w cyfryzację biznesu.
Ideą kreatywną kampanii jest „proces optymizacji”, czyli rozwoju biznesu w możliwie najlepszych warunkach dzięki wsparciu nowoczesnych technologii, w przypadku Symfonii oprogramowania biznesowego.
Punktem centralnym kampanii marketingowej jest strona internetowa optymizacja.pl, poprzez którą przedsiębiorcy zainteresowani cyfryzacją mogą uzyskać informacje o możliwym wsparciu.
„Optymizację” będzie można zobaczyć i usłyszeć w mediach ogólnopolskich. Kampania jest oparta o działania zasięgowe, zakładające m.in. reklamy radiowe, content marketing, reklamy displayowe oraz remarketing.
Media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub. Działania PR i kreację koordynuje agencja SEC Newgate CEE – pomysłodawca kampanii.
Dołącz do dyskusji: Symfonia w kampanii "Optymizacja" o wsparciu przedsiębiorców