„Szarpaj Nudle” w kampanii nowych Nudli Knorr (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa nowych wariantów zupek Nudle Knorr (Unilever Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, przebiegającej pod hasłem „Szarpaj Nudle”, odpowiadają firmy Gong, The Digitals, PHD i Goldbach Poland.
W kampanii pod hasłem „Szarpaj Nudle” promowane są trzy nowe Nudle Knorr z limitowanej edycji „W 3 minuty dookoła świata”: Amerikan Cziken, Czar-dasz Gulasz i Pomidoro Italiano.
Akcja obejmuje reklamę w telewizji (TVN i wybrane kanały tematyczne) oraz działania w internecie (na facebookowym fanpage’u Nudli Knorr i w serwisie Kwejk.pl).
Ponadto w ramach kampanii przeprowadzone zostaną samplingi na dworcach kolejowych w miejscowościach nad morzem, w górach i w miastach festiwalowych (m.in. w Krakowie podczas Coke Live Festivalu). Będą o tym informować specjalne naklejki na pociągach docierających na te dworce.
Z kolei przez całe wakacje fotobudki Nudli Knorr pojawią się w najpopularniejszych kurortach wypoczynkowych (takich jak Chałupy, Jastarnia, Łeba, Mielno, Poznań, Wrocław, Kraków, Warszawa). W budkach każdy chętny po zrobieniu sobie zdjęcia z rekwizytami symbolizującymi nowe smaki Nudli otrzyma ich gratisową paczkę, a fotografia zostanie mu przesłana mailowo lub opublikowana na Facebooku.
Cała kampania potrwa do końca sierpnia. Spot telewizyjny przygotowała agencja Gong, działania w internecie realizuje agencja The Digitals, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, a realizacją samplingów zajmuje się agencja Goldbach Poland.
Dołącz do dyskusji: „Szarpaj Nudle” w kampanii nowych Nudli Knorr (wideo)