Timotei: Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą
20 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki Timotei pod hasłem "Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą.", przygotowana przez agencję Los Mejores.
Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta w segmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów. Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzech wariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywujące konsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciach handlowych.
Advertoriale będą pojawiać się jednocześnie, na trzech następujących po sobie formatach strony, w każdym z wiodących tytułów prasy kobiecej oraz w prasie poradnikowej (m.in. Twój Styl, Claudia, Tina).
Dodatkowe działania promocyjne w sieciach handlowych (real,- i Carrefour) nawiązują do koncepcji zdrowej i kompletnej diety dla naturalnego piękna włosów.
Koncept akcji i kreację ATL oraz BTL przygotowała agencja LOS MEJORES, sesję zdjęciową do advertoriali zrealizowała agencja produkcyjno-fotograficzna SHOOTME, a za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Poland.
Klient: Unilever Polska S.A.
Agencja: Los Mejores
Branża: Kosmetyki
Typ kampanii: Edukacyjna
Manager projektu: Edyta Sęk, Michał Wiśniewski
Art director: Tomek Prussakow
Copy writer: Zofia Odważna
Dom mediowy: PHD Poland
Dom produkcyjny: SHOOTME (sesja fotograficzna)
Grupa docelowa: Kobiety, 25-45, mieszkanki miast, wykształcenie
średnie i wyższe, dochód średni +
Dołącz do dyskusji: Timotei: Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą