Traficar wchodzi do Warszawy, w reklamach przekonuje o wyższości wynajmu nad posiadaniem samochodu
Traficar, po debiucie w Krakowie, rozpoczyna działalność w Warszawie. Możliwość wynajmu samochodów na minuty promowana jest kampanią przygotowaną przez firmy Brilliant Group, Fog Production, Infinity Media, Kalicińscy.com, Walk Creative, Walk PR i Walk Social Media.
Kampania reklamowa swoim zasięgiem obejmie wielkoformatowe nośniki OOH, reklamę na komunikacji miejskiej oraz na Veturilo - systemie rowerów miejskich w Europie. O usłudze Traficar będzie można usłyszeć w 15- i 30- sekundowych spotach na antenie warszawskich stacji radiowych oraz zobaczyć w internecie. Planowane są także działania niestandardowe oraz komunikacja z mediami i w kanałach social media.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialne były agencje: Brilliant Group - branding i sesje fotograficzne samochodów, Fog Production - produkcja 30-sekundowego spotu, Infinity Media - strategia mediowa i zakup mediów, Kalicińscy.com – UX i layouty www i aplikacji, kampania w internecie, Walk Creative - kreacja materiałów OOH, radio, internet, Walk PR - media relacje, Walk Social Media - komunikacja w mediach społecznościowych.
Traficar rozpoczął działalność w Warszawie z początkiem czerwca br. Jest to drugie po Krakowie (debiut jesienią ub.r.) miasto, którego mieszkańcy mogą korzystać z oferty carsharingowej firmy. Jest to usługa wynajmu samochodów na minuty. W Krakowie do tej pory w usłudze zarejestrowało się ponad 15 tys. użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Traficar wchodzi do Warszawy, w reklamach przekonuje o wyższości wynajmu nad posiadaniem samochodu