TVP1 wyprzedziła Polsat, Puls 2 z rekordem. W górę TVN24 i TVP Info
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 21 do 27 marca 2016 roku zwiększył się o 0,38 pkt. proc. do 11,92 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,75 pkt. proc. i wyniósł 10,85 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,46 proc., po spadku o 0,66 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,54 proc.; w dół o 0,16 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; do góry o 0,08 pkt. proc.), TV4 (3,49 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVN7 (3,42 proc.; + 0,61 pkt. proc.), Puls 2 (2,08 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,55 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TV6 (1,44 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,20 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat News (1,05 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Polo TV (0,95 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Fokus TV (0,91 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 14.03.2016 - 20.03.2016 | 21.03.2016 - 27.03.2016 | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 777 216 | 11,54% | 798 274 | 11,92% |
2 | Polsat | 781 139 | 11,60% | 726 274 | 10,85% |
3 | TVN | 748 667 | 11,12% | 700 122 | 10,46% |
4 | TVP2 | 585 584 | 8,70% | 571 877 | 8,54% |
5 | TVN24 | 239 148 | 3,55% | 242 830 | 3,63% |
6 | TV4 | 217 300 | 3,23% | 233 793 | 3,49% |
7 | TVN7 | 189 442 | 2,81% | 229 161 | 3,42% |
8 | TV PULS | 211 864 | 3,15% | 213 734 | 3,19% |
9 | TVP INFO | 196 774 | 2,92% | 204 036 | 3,05% |
10 | Puls 2 | 127 615 | 1,90% | 139 060 | 2,08% |
11 | TVP Seriale | 93 814 | 1,39% | 103 552 | 1,55% |
12 | TTV | 103 709 | 1,54% | 96 240 | 1,44% |
13 | TV6 | 95 783 | 1,42% | 96 147 | 1,44% |
14 | Polsat2 | 100 815 | 1,50% | 92 249 | 1,38% |
15 | TVP Rozrywka | 70 536 | 1,05% | 80 524 | 1,20% |
16 | Polsat News | 64 920 | 0,96% | 70 107 | 1,05% |
17 | Polo TV | 57 552 | 0,85% | 63 540 | 0,95% |
18 | Stopklatka | 66 841 | 0,99% | 63 064 | 0,94% |
19 | Fokus TV | 53 305 | 0,79% | 61 164 | 0,91% |
20 | TVP3 | 59 371 | 0,88% | 57 718 | 0,86% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zmniejszyła udział o 0,65 pkt. proc. do 12,69 proc. Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego udział uplasował się na poziomie 12,36 proc., po spadku o 0,73 pkt. proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,05 proc., po wzroście o 0,91 pkt. proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,22 pkt. proc. do 7,75 proc.).
Wszyscy 16-49 | 14.03.2016 - 20.03.2016 | 21.03.2016 - 27.03.2016 | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 345 133 | 13,34% | 334 614 | 12,69% |
2 | Polsat | 338 424 | 13,09% | 325 936 | 12,36% |
3 | TVP1 | 184 730 | 7,14% | 212 316 | 8,05% |
4 | TVP2 | 194 747 | 7,53% | 204 292 | 7,75% |
5 | TV4 | 91 820 | 3,55% | 107 077 | 4,06% |
6 | TV PULS | 91 936 | 3,55% | 94 749 | 3,59% |
7 | TVN7 | 76 351 | 2,95% | 93 988 | 3,56% |
8 | TVN24 | 55 631 | 2,15% | 62 177 | 2,36% |
9 | Puls 2 | 51 621 | 2,00% | 58 872 | 2,23% |
10 | TVP Seriale | 43 177 | 1,67% | 50 120 | 1,90% |
11 | TV6 | 44 505 | 1,72% | 43 552 | 1,65% |
12 | TTV | 44 620 | 1,73% | 43 216 | 1,64% |
13 | Polo TV | 39 795 | 1,54% | 38 294 | 1,45% |
14 | TVP INFO | 30 544 | 1,18% | 35 287 | 1,34% |
15 | Polsat2 | 36 898 | 1,43% | 33 960 | 1,29% |
16 | TVP Rozrywka | 24 675 | 0,95% | 28 385 | 1,08% |
17 | Fokus TV | 23 872 | 0,92% | 27 002 | 1,02% |
18 | Stopklatka | 27 760 | 1,07% | 26 595 | 1,01% |
19 | Eska TV | 24 956 | 0,96% | 26 244 | 1,00% |
20 | TVN Turbo | 24 346 | 0,94% | 24 211 | 0,92% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 wyprzedziła Polsat, Puls 2 z rekordem. W górę TVN24 i TVP Info
A tak z innej beczki, jak "najlepiej" oglądać program?