„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lipcu br. wyniosła 22 659 egz., po spadku względem lipca 2013 roku o 5,44 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,73 proc. do poziomu 18 013 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 15 165 egz., po spadku o 3,07 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 29. na 27. Jego średni wynik zwiększył się o 7,87 proc. i w ostateczności wyniósł 2 578 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 20,39 proc. do poziomu 11 272 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca czwartego na piąte.
ZKDP | lipiec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski | 30 000 | 22 659 | 22 659 | 30 999 | 23 962 | 23 962 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn | 25 250 | 18 013 | 18 013 | 28 000 | 20 178 | 20 178 |
Tygodnik Podhalański | 23 995 | 15 286 | 15 165 | 24 200 | 15 753 | 15 645 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 19 500 | 12 593 | 12 593 | 19 000 | 13 312 | 13 312 |
Tygodnik Ostrołęcki | 14 708 | 11 337 | 11 272 | 17 998 | 14 552 | 14 159 |
Tygodnik Ciechanowski | 17 046 | 11 075 | 11 075 | 17 162 | 12 375 | 12 375 |
Życie Podkarpackie | 15 000 | 9 207 | 9 207 | 17 500 | 10 318 | 10 318 |
Obserwator Lokalny | 10 000 | 8 570 | 8 570 | 10 200 | 8 504 | 8 504 |
Nowy Łowiczanin | 9 248 | 7 999 | 7 999 | 9 755 | 8 783 | 8 783 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej | 12 000 | 7 990 | 7 990 | 12 800 | 9 102 | 9 102 |
Wiadomości Wrzesińskie | 8 900 | 7 407 | 7 407 | 8 900 | 7 774 | 7 774 |
Czas Chojnic | 7 480 | 6 713 | 6 713 | 7 325 | 6 524 | 6 524 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie | 8 070 | 6 344 | 6 344 | 8 725 | 7 221 | 7 221 |
Gwarek | 10 324 | 6 172 | 6 172 | 10 608 | 6 343 | 6 343 |
Życie Bytomskie | 13 000 | 6 128 | 6 128 | 13 000 | 6 918 | 6 918 |
Strzelec Opolski | 6 863 | 5 778 | 5 775 | 6 501 | 5 706 | 5 705 |
Tygodnik Tucholski | 6 750 | 5 769 | 5 769 | 6 750 | 5 848 | 5 848 |
Pałuki | 6 303 | 5 321 | 5 321 | 6 611 | 5 670 | 5 670 |
Korso | 7 360 | 5 294 | 5 294 | 8 200 | 5 952 | 5 952 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska | 5 314 | 4 401 | 4 401 | 5 406 | 4 713 | 4 713 |
Tygodnik Płocki | 7 560 | 4 315 | 4 315 | 7 600 | 4 801 | 4 801 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno | 5 550 | 3 224 | 3 224 | 5 550 | 3 517 | 3 517 |
Kurier Internetowy | 4 300 | 3 169 | 3 169 | 4 300 | 3 268 | 3 268 |
Korso Kolbuszowskie | 4 000 | 3 007 | 3 007 | 4 320 | 3 141 | 3 141 |
Głos Wągrowiecki | 4 060 | 2 698 | 2 688 | 4 510 | 2 899 | 2 889 |
Tygodnik Prudnicki | 3 500 | 2 605 | 2 605 | 3 600 | 2 779 | 2 779 |
Tygodnik Człuchowski | 3 130 | 2 578 | 2 578 | 3 000 | 2 390 | 2 390 |
Co Tydzień (Jaworzno) | 4 000 | 2 336 | 2 333 | 4 000 | 2 731 | 2 713 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska | 3 100 | 2 145 | 2 145 | 3 100 | 2 465 | 2 465 |
Wieści z Głowna i Strykowa | 2 428 | 2 115 | 2 115 | 2 583 | 2 241 | 2 241 |
Gazeta Słupecka | 3 100 | 2 007 | 2 007 | 3 000 | 2 224 | 2 224 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) | 2 000 | 1 040 | 1 040 | 2 000 | 1 125 | 1 125 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych