VMLY&R Poland autorem kampanii Danonino na rynek rumuński i bułgarski
Agencja VMLY&R Poland przygotowała najnowszą kampanię reklamową marki Danonino (odpowiednik polskich Danonków) na rynek bułgarski i rumuński.
Najnowsza kampania Danone na rynkach bułgarskim i rumuńskim w intrygujący sposób opowiada dzieciom o zwierzętach i ich niesamowitych mocach. Komunikacja – skupiona wokół naklejek i komiksu – ma budować emocjonalną więź z ciekawymi świata dziećmi i zachęcać je do poszerzania własnych zainteresowań.
Dino, brand hero marki Danonino, a jednocześnie narrator w komiksie, rusza z dziećmi w świat przygód Świetlika, który nie zdaje sobie sprawy z własnej wyjątkowości. Sympatyczny bohater poszukując drogi do domu spotyka innych przedstawicieli królestwa zwierząt – m.in. kameleona zdolnego do zmiany ubarwienia czy meduzę posiadającą moc nieśmiertelności.
Kampania Danonino łączy w sobie elementy zabawy z edukacją. Morałem przedstawionej w komiksie historii jest fakt, że każdy z nas ma swoją supermoc. U niektórych może być widoczna na pierwszy rzut oka, a u innych jest ukryta nieco głębiej.
- Wszyscy mamy w sobie coś ze Świetlika – zaabsorbowani talentami innych, nie zawsze jesteśmy pewni swoich umiejętności. A jednak każdy ma w sobie coś wyjątkowego! Chcielibyśmy, aby komiks był dla dzieci źródłem zabawy, ale i bodźcem do odnajdywania i kształtowania swoich indywidualnych talentów - mówi Andreea Dumitrescu, senior brand mManager Kids & Essentials Category, Danone.
Za strategię kampanii, zaprojektowanie komiksu, KV i projekt opakowań promocyjnych, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland autorem kampanii Danonino na rynek rumuński i bułgarski