„Wakacyjny flirt” promuje Unimil Skyn. Do wygrania księga kamasutry
Trwa internetowa kampania „Wakacyjny Flirt” promująca markę Unimil Skyn. Akcja - realizowana przez firmy S4 i Maxus - potrwa do 30 września.
„Wakacyjny Flirt” to zabawa pozwalająca na poflirtowanie online z wybraną postacią (egzotyczną pięknością lub przystojnym surferem). Odpowiadając na poszczególne pytania w quizie, użytkownik może przejść do części konkursowej, w której do wygrania jest pięć czytników e-book Amazon Kindle Wi-Fi oraz 100 pendrive’ów o pojemności 8GB. Dodatkowo w trakcie promocji ogłaszane będą mini-konkursy oraz happy hours, w których nagrodą będą księgi kamasutry. W „Wakacyjny Flirt” można zagrać na stronie skyn.pl lub fanpage’u marki Unimil Skyn na Facebooku.
Akcję wspierają informacje stronie skyn.pl, fanpage’u marki Skyn na Facebooku oraz poprzez kampanię internetową, działania PR i aktywności samplingowe wakacyjnych na eventach (m.in. Coke Live Festival 2011).
Za przygotowanie mechaniki i koncepcji promocji oraz key visuala, aplikacji konkursowej i projektów nośników do kampanii odpowiedzialna była agencja S4. Do zakresu jej obowiązków należy również obsługa promocji oraz produkcja i logistyka nagród. Natomiast za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Wakacyjny flirt” promuje Unimil Skyn. Do wygrania księga kamasutry