Walk przejęła od San Markos obsługę Vision Express, będzie wynagradzana w zależności od wyników sprzedażowych
Agencja Walk wygrała przetarg na stałą obsługę w zakresie komunikacji reklamowej sieci salonów optycznych Vision Express. Wcześniej marketer współpracował z San Markos.
W ramach nawiązanej współpracy agencja Walk odpowiada za przygotowanie platformy komunikacyjnej marki oraz realizację kompleksowych działań w obszarze ATL, BTL, internetu, social media, PR i event marketing.
- W ramach przetargu agencja Walk wykazała się świeżym spojrzeniem i bardzo dobrym zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych. Przygotowana przez nią platforma komunikacyjna jest spójna i kompleksowa - obejmuje również niewykorzystywane przez nas do tej pory działania PR. Te czynniki oraz fakt wzięcia odpowiedzialności za swoją pracę w postaci wynagrodzenia uzależnionego od wyników sprzedaży zdecydowały o naszym wyborze - uzasadnia Andrzej Dalkowski, dyrektor marketingu Vision Express.
Walk i Vision Express rozpoczęły współpracę z początkiem grudnia ub.r. Okresu, na jaki firmy zawarły, umowę nie podano. Nie ujawniono też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Agencja Walk ma już za sobą pierwszą kampanię dla Vision Express - jest to rozpoczęta pod koniec grudnia akcja promująca wyprzedaż okularów korekcyjnych.
Dołącz do dyskusji: Walk przejęła od San Markos obsługę Vision Express, będzie wynagradzana w zależności od wyników sprzedażowych