SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warner Bros. Discovery zamyka usługę i proponuje migrację do Max

Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych tylko do końca września będą mogli korzystać z serwisu streamingowego Boomerang. Warner Bros. Discovery zdecydował się zamknąć usługę. Jej subskrybentom proponowana jest migracja do platformy Max na preferencyjnych warunkach.

W USA Boomerang to nie tylko kanał telewizyjny, ale od 7 lat także serwis streamingowy. Za jego pośrednictwem dzieci mogą oglądać znane produkcje Warner Bros i Hanna Barbera. To m.in. „Flinstonowie”, „Tom i Jerry”, „Scooby Doo”, „Zwariowane melodie”, ale też nowsze produkcje, takie jak „Niesamowity świat Gumballa” i „Lego Batman”.

Jak informuje broadbandtvnews.com, subskrybentom usługi w USA wyświetla się informacja, że nie będzie ona od 30 września dostępna. Użytkownicy mogą przejść na preferencyjnych warunkach do platformy Max. Będą płacić wówczas za pakiet bez reklam 5,99 dol. miesięcznie. W Stanach Zjednoczonych pakiet z reklamami kosztuje 9,99 dol. miesięcznie, bez reklam 15,99 dol., najdroższy Ultimate 19,99 dol. Na rynku amerykańskim emisja Boomerang jako kanału linearnego będzie kontynuowana za pośrednictwem sieci kablowych i platform cyfrowych.

Bez marki Boomerang w naszym kraju

Stacja Boomerang z polskiego rynku zniknęła 18 marca 2023 roku. Zastąpił ją kanał Cartoonito. Boomerang na polskim rynku zadebiutował 5 czerwca 2005 roku. Wówczas emitował klasyczne seriale animowane studiów Hanna-Barbera, Warner Bros i MGM. Były to kreskówki wcześniej emitowane m.in. na antenie Cartoon Network. W pierwszych ramówkach stacji Boomerang znalazły się m.in. „13 demonów Scooby Doo”, „Flintonowie”, „Jetsonowie”, „Rodzina Adamsów”, „Tom i Jerry”, „Miś Yogi”, „Głupi i głupszy” czy „Popeye”. Z czasem starsze produkcje zaczęły być zastępowane nowszymi, adresowanymi do dzieci powyżej 3 roku życia. Wchodziły m.in. w skład pasma Cartoonito, które było emitowane w latach 2011-2013.

Choć klasyków Cartoon Network, takich jak „Flinstonowie” czy „Jetsonowie: już od lat nie było w ramówce Boomerang, to co jakiś czas widzowie z całego świata narzekają na ich brak. - Bardzo tęsknię za starym Boomerangiem, pokazującym „Flinstonów” i ich spin-offy! Chciałbym, żeby wrócili! - ubolewał niedawno użytkownik Blawke2003 na portalu fandom.com. Takich głosów w internecie można znaleźć więcej. Część osób chciało przypomnieć sobie produkcje z dziecięcych lat, inne pokazać je własnym dzieciom.

- Cartoonito to globalna marka Warner Bros. Discovery dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zmieniając nazwę Boomerang na Cartoonito, nawiązujemy do naszych kanałów w USA, Ameryce Łacińskiej i pozostałych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Podstawową grupą odbiorców Cartoonito są dzieci w wieku 4-6 lat i wierzymy, że dzieci i rodziny w Polsce pokochają postacie i historie, które będziemy prezentować od 18 marca - informował Wirtualnemedia.pl o przyczynach rebrandingu Sean Henry, vice president, EMEA Kids content strategy & partnerships and GSA, CEE, Benelux Networks (część Warner Bros. Discovery).

Max w Polsce od 11 czerwca

Serwis streamingowy Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca, kiedy zastąpił HBO Max. W ofercie platformy poza treściami od HBO są także produkcje TVN i dotychczas kojarzone z Playerem. Warner Bros. Discovery zdecydował, że będzie stopniowo przekształcał Player w serwis z bezpłatnymi produkcjami i takimi, które można wypożyczyć (TVOD).  Firma chce, żeby wszyscy płacący użytkownicy przeszli do Max. Mimo debiutu nowej platformy, na naszym rynku wciąż działa usługa TVN24 Go.

W bezpośredniej subskrypcji najtańszy pakiet Podstawowy kosztuje 19,99 zł miesięcznie. Umożliwia oglądanie produkcji w Full HD, ale towarzyszą im reklamy. Za pakiet Standardowy bez reklam trzeba zapłacić już 29,99 zł, a pakiet Premium z treściami 4K/Dolby Atmos kosztuje 49,99 zł. Jest też dostępna opcja Kanały TV i Sport. W jej skład wchodzi ponad 25 kanałów telewizyjnych. Tej paczki nie mogą wykupić klienci dostawców płatnej telewizji.

Subskrybenci pakietu Standardowego mogą oglądać kanały: TVN, HBO, HBO2 i HBO3. W paczce Kanały TV i Sport są dodatkowo dostępne: TVN24, TVN24 BiS, TTV, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, HGTV, TLC, ID, DTX, Travel Channel, Discovery, Cartoonito, Cartoon Network, Animal Planet, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science, Food Network, CNN, Eurosport 1, Eurosport 2,  Warner TV i Metro. Kanałów naziemnych (TVN, TVN7, TTV, Metro) nie można cofać (catch up TV). Pozostałe można cofnąć do momentu rozpoczęcia odtwarzanego programu.

Dołącz do dyskusji: Warner Bros. Discovery zamyka usługę i proponuje migrację do Max

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emeryt
W pierwszej chwili ucieszyłem się że chodzi o TVN.
14 1
odpowiedź
User
Joki
A kiedy zagrają TVN azi
5 1
odpowiedź
User
Jeremy
Wszyscy mieszkańcy USA czytający wasz serwis dziękują za informację.

I just translated ur comment and have 2 say - you're right. Greetengs from Oklahoma.
3 0
odpowiedź