Wedel wybiera agencję reklamową do kompleksowej obsługi
Producent słodyczy, firma Lotte Wedel rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową 360 stopni marki E.Wedel. Z wybraną agencją rozpocznie współpracę od 2021 roku.
Marketer nie podaje szczegółów dotyczących przetargu i biorących w nim udział agencji. Wiadomo jedynie, że do postępowania zaproszono agencje kreatywne „otwarte na partnerską współpracę, szczerą komunikację i wspólne tworzenie kampanii, obok których nie można przejść obojętnie”.
Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą wizerunku marki i jej produktów we wszystkich kanałach komunikacji.
Briefing wybranych agencji rozpocznie się w styczniu, a rozstrzygnięcie i publikację wyników zaplanowano na przełom maja i czerwca 2020 roku.
Zwycięska agencja rozpocznie obsługę Wedla od 2021 roku.
Obecnie obsługą reklamową Wedla zajmuje się agencja PZL, media do kampanii planuje i kupuje Zenith (Publicis Media).
W jednej z ostatnich kampanii marketer reklamował czekolady E.Wedel jako „ulubione pełne mleczne czekolady” Polaków.
Dołącz do dyskusji: Wedel wybiera agencję reklamową do kompleksowej obsługi