Witold Pasek zastąpił Adama Buraka jako dyrektor marketingu w Grupie Lotos
Witold Pasek został nowym dyrektorem ds. marketingu w Grupie Lotos. Wcześniej pracował m.in. w PZU, Telewizji Polskiej i T-Mobile.
Witold Pasek został nowym dyrektorem ds. marketingu w Grupie Lotos. Ostatnio na tym stanowisku w spółce był wakat. Do marca br. dyrektorem ds. marketingu i komunikacji był Adam Burak, który do Lotosu przeszedł z Grupy PZU.
Adam Burak w Lotosie już nie pracuje. Z naszych ustaleń wynika, że założył własną agencję Blue.
Witold Pasek ostatnio, do października ub.r. był CEO w Centrum Edukacji Medycznej CEMED. Pełnił tę funkcję przez ponad dwa lata.
Wcześniej pracował w takich firmach, jak Polska Telefonia Cyfrowa (obecnie T-Mobile) jako rzecznik prasowy i doradca zarządu ds. komunikacji i GR; Grupa PZU jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i marketingu, następnie dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej; Telewizja Polska jako doradca zarządu ds. PR. W Polskim Radiu był dyrektorem Agencji Komunikacji i Promocji oraz jednocześnie dyrektorem Agencji Fonograficznej, a w Polskim Towarzystwie Ubezpieczeń (obecnie Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń) pracował jako doradca zarządu ds. PR i marketingu.
W latach 1987-1992 był dziennikarzem, pracował m.in. w „Życiu Warszawy”, „Wprost”, „Playboyu”, „Frondzie”, „Gazecie Wyborczej” i „Polityce”.
Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW.
Dołącz do dyskusji: Witold Pasek zastąpił Adama Buraka jako dyrektor marketingu w Grupie Lotos