Właściciel marki Yanosik zatrudnia Michała Sulika i Artura Bińczyka
Do spółki Neptis, właściciela aplikacji nawigacyjnej Yanosik, dołączyli Michał Sulik i Artur Bińczyk. Nowe skoncentrują się na działaniach wokół obszaru reklamy i marketingu w aplikacji.
Michał Sulik objął stanowisko marketing account managera. W Yanosiku zajmie się współpracą z partnerami biznesowymi, rozwojem oferty produktowej i monetyzacją powierzchni reklamowej.
Michał Sulik ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży i reklamie online, które zdobywał m.in. w Netia jako konsultant e-sales, w Arteria w roli Specjalisty ds. sprzedaży i marketingu online świadcząc usługi na rzecz Google oraz w Comperia.pl, gdzie na stanowisku Key Account Managera odpowiadał za rozwój programu partnerskiego ComperiaLead.pl, realizację kampanii afiliacyjnych i monetyzację portalu technologicznego Telepolis.pl.
Artur Bińczyk zaczął pracę jako marketing account manager. Z branżą reklamową związany jest już od 2006 roku. Podczas swojej kariery zawodowej współpracował z wydawcami internetowymi, prasowymi, telewizyjnymi i radiowymi. W ostatnich latach skupił się na tworzeniu niestandardowych kampanii reklamowych, opierających się na działaniach w mediach społecznościowych oraz współpracy z influencerami. Zajmował się również produkcją podcastów i ich promowaniem w internecie.
W lutym 2022 związał się z firmą Neptis, zasilając dział reklamy aplikacji Yanosik, gdzie jest odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi.
Właścicielem marki Yanosik jest notowana na rynku New Connect spółka Neptis, do której należy również Flotis – dostawca i operator rozwiązań z obszaru monitoringu GPS pojazdów. Z rozwiązania Yanosik korzysta już ponad 2 mln użytkowników miesięcznie.
Dołącz do dyskusji: Właściciel marki Yanosik zatrudnia Michała Sulika i Artura Bińczyka