Znamy zwycięzców Young & Creative Cannes 2020
Znamy finalistów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. Zwycięzców w trakcie wirtualnej gali przedstawił Kuba Sagan, członek zarządu Klubu Twórców Reklamy w rozmowie z Bartkiem Czarkowskim.
Tegoroczne ogłoszenie zwycięzców konkursu Young & Creative Cannes 2020 odbyło się w trakcie audycji na stronie newonce.radio. Gospodarze - Kuba Safgan i Bartek Czarkowski - na żywo łączyli się z finalistami.
– Przeglądając zwycięskie prace Young Creatives jestem głęboko przekonany, że ta „nowa normalność” będzie mimo wszystko cechować się czymś, co wiemy od bardzo dawna: to kreatywność pcha ludzkość naprzód. Na dowód tego: kilkoro młodych kreatywnych zaprowadziła właśnie do Cannes! Gratuluję wszystkim zwycięzcom i dziękuję za możliwość spojrzenia na nasz nowy świat przez wasze okulary. – podsumował Kuba Sagan z zarządu Klubu Twórców Reklamy, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Feeders Agency.
Opublikowany przez Klub Twórców Reklamy KTR Piątek, 15 maja 2020
Zwycięzcy Young & Creative Cannes 2020
Oto finaliści konkursu Young Creatives Cannes 2020. Nagrody według 7 kategorii, zdobyli:
Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski (MSL), w kategorii PR;
Mateusz Garbarczyk i Klaudia Jamróz (Value Media/Labcon), w kategorii Media;
Pablo Dominguez Agregan i Bartosz Bulak (DDB Warszawa) w kategorii Print;
Sylwia Janiszewska i Joanna Komorowska (VMLY&R), w kategorii Design;
Filip Śliwa i Ada Kamienobrocka (VMLY&R), w kategorii Film;
Tomasz Świstuń i Albert Stęclik (DDB/Dziadek do Orzechów), w kategorii Digital;
Gabriela Janusz i Karolina Król (Kompania Piwowarska), w kategorii Clients.
Przewodniczącym kategorii Design był Daniel Marciniak z Ogilvy, a partnerem tej kategorii był Warszawski klub sportowy Dziki Warszawa.
Kategorią Digital zaopiekowała się Wojtek Krosnowski z agencji GONG, a parterem był mbank. Obradom w kategorii PR przewodniczyła Katarzyna Kamińska Hill+Knowlton Strategies, a partnerem była organizacja KPH. Prace młodych marketerów w kategorii Clients, oceniało jury pod przewodnictwem Joanny Biernackiej z ISOBAR, partnerem kategorii – Storytel.
Przewodniczącym łączonego jury Print/Film był Janek Majle z Change Servisplan, a partnerami odpowiednio byli Firsco oraz Polpharma z marką Metafen. Prace młodych mediowców oceniało jury pod przewodnictwem Kamila Wiszowatego z Value Media, a partnerem kategorii media była Fundacja im. Roberta Shumana.
Organizatorami konkursu są Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Cannes Lions.
Dołącz do dyskusji: Znamy zwycięzców Young & Creative Cannes 2020