„Za bohaterów długich nocy!” w nowej reklamie piwa Lech (wideo)
Z początkiem grudnia ruszył nowy etap kampanii reklamowej piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska) utrzymanej w stylistyce bohaterskiej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Erickson, John Pitcher, Starcom, MEC, Afekt i Mango Design.
Nowy spot piwa Lech Premium pokazuje młodych ludzi, którzy zamiast martwić się tym, że dni są coraz krótsze, cieszą się z tego, że noce są coraz dłuższe i dzięki temu mają więcej okazji do dobrej zabawy. Reklama utrzymana jest w takiej samej stylistyce jak prowadzona w okresie letnim kampania „Chwała Bohaterom” (przeczytaj więcej i obejrzyj tamte spoty). W spocie ponownie została wykorzystana piosenka „Midnight City” M83.
Obecny etap akcji obejmuje telewizję (kluczowe stacje), internet (m.in. aplikacje takie jak „Domówka, sorry:)” pozwalające wygenerować ogłoszenie uprzedzające sąsiadów o planowanej imprezie) oraz punkty sprzedaży (materiały POS i opakowania), a w styczniu rozpocznie się na outdoorze (citylighty i frontlighty z hasłami-toastami).
Reklamy telewizyjną i outdoorowe przygotowała agencja McCann Erickson, działania w internetcie realizuje agencja John Pitcher, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starcom i MEC. Materiały POS przygotowała firma Afekt, a opakowania promocyjne zaprojektowała firma Mango Design.
Dołącz do dyskusji: „Za bohaterów długich nocy!” w nowej reklamie piwa Lech (wideo)