„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem magazynów dla dzieci. „Auta” z największym wzrostem
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Auta”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w maju 2015 roku wyniosła 45 606 egz. W porównaniu do maja 2014 roku zmniejszyła się ona o 20,56 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 42 684 egz., niższym o 9,13 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był piąty. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 32 839 egz., po jednak spadku o 0,71 proc.
Oczko niżej znalazł się magazyn „Auta” (Egmont Polska), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,57 proc. do 32 771 egz. Tytuł ten w maju ub.r. był ósmy.
Z kolei największy spadek, wynoszący 50,05 proc. do 21 921 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca trzeciego na dziesiąte.
ZKDP |
maj |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
45 606 |
45 606 |
73 000 |
57 409 |
57 409 |
Scooby - Doo! |
74 631 |
44 083 |
42 684 |
79 962 |
46 972 |
46 972 |
Mój Kucyk Pony |
59 050 |
32 839 |
32 839 |
55 000 |
33 073 |
33 073 |
Auta |
43 132 |
32 771 |
32 771 |
48 000 |
25 488 |
25 488 |
Księżniczka |
55 000 |
31 536 |
31 536 |
55 000 |
43 671 |
43 671 |
Lego Friends. Magazyn |
49 956 |
31 219 |
31 219 |
- |
- |
- |
Świnka Peppa Magazyn |
42 954 |
29 120 |
29 120 |
44 985 |
28 433 |
28 433 |
Kubuś i Przyjaciele |
40 000 |
25 423 |
25 423 |
45 000 |
29 904 |
29 904 |
Magazyn MiniMini |
39 900 |
24 349 |
24 349 |
39 964 |
23 515 |
23 515 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
50 000 |
21 921 |
21 921 |
55 980 |
43 884 |
43 884 |
W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku również największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 42,36 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta”. Z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” - było to 37,72 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
45 606 |
45 606 |
70 000 |
40 906 |
40 906 |
Scooby - Doo! |
74 631 |
44 083 |
42 684 |
74 972 |
40 312 |
39 160 |
Mój Kucyk Pony |
59 050 |
32 839 |
32 839 |
58 990 |
43 593 |
43 593 |
Auta |
43 132 |
32 771 |
32 771 |
40 000 |
23 020 |
23 020 |
Księżniczka |
55 000 |
31 536 |
31 536 |
55 085 |
37 348 |
37 348 |
Lego Friends. Magazyn |
49 956 |
31 219 |
31 219 |
49 915 |
28 055 |
28 055 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 954 |
29 120 |
29 120 |
- |
- |
- |
Kubuś i Przyjaciele |
40 000 |
25 423 |
25 423 |
38 000 |
23 150 |
23 150 |
Magazyn MiniMini |
39 900 |
24 349 |
24 349 |
39 998 |
24 349 |
24 349 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
50 000 |
21 921 |
21 921 |
49 593 |
35 199 |
35 199 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem magazynów dla dzieci. „Auta” z największym wzrostem