Zmiany w Timecode
Wraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczynadziałalność również jako butik kreatywny, specjalizujący się wkreacji kampanii ATL'owych. Zostaną wdrożone także zmiany wstrukturze organizacyjnej, identyfikacji wizualnej i formieprawnej.
- Zaistniała zmiana to wynik naturalnej ewolucji. W ciąguostatnich dwóch lat wyprodukowaliśmy kilka dużych kampaniitelewizyjnych, naszego autorstwa. Zostały one dobrze przyjęte icoraz więcej briefów zaczęło napływać bezpośrednio od klientów, czynawet, jak ostatnio, z agencji. Praktycznie od dwóch lat zajmujemysię - z dobrym skutkiem - także kreacją i teraz postanowiliśmy tosformalizować - mówi Filip Tomann dyrektor kreatywny wTimecode.
Wyodrębnienie dwóch działów - produkcji oraz kreacji, to niejedyne zmiany w obszarze struktury. Do zespołu dołączył MariuszMitek, który objął funkcję art directora.
Od września zmienia się także identyfikacja wizualna Timecode -logotyp, dokumenty firmowe oraz strona internetowa firmy.
Zmianie ulegnie też forma prawna. Istniejąca do tej pory spółkacywilna zostanie zastąpiona spółką z o.o. Udziały obejmą w równychczęściach obecni współwłaściciele, którzy nie wykluczają dołączeniaw przyszłości jeszcze jednego udziałowca.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Timecode