Zmienia się wydawca „Gościa Niedzielnego”
Nowo powstały Instytut Gość Media przejął od Wydawnictwa Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny” wydawanie magazynów „Gość Niedzielny” i „Mały Gość Niedzielny” oraz ich serwisów internetowych.
- Na rzecz Instytutu Gość Media przeniesiona została zorganizowana część przedsiębiorstwa Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny” oraz wszyscy jego pracownicy - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Sudoł, dyrektor promocji „Gościa Niedzielnego”. Informuje on, że ta zmiana związana jest z przejęciem przez Instytut kontroli nad diecezjalnym Radiem eM z Katowic.
Instytut Gość Media jest po zmianach wydawcą „Gościa Niedzielnego”, „Małego Gościa Niedzielnego” oraz serwisów internetowych Wiara.pl i Gosc.pl. Jego dyrektorem jest ks. Marek Gancarczyk, redaktor naczelny „Gościa Niedzielnego”. Instytut tak jak dotychczasowe Wydawnictwo należy do diecezji katowickiej.
„Gość Niedzielny” to najchętniej kupowany tygodniki opinii w Polsce. W styczniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 142 599 egz. Wynik zajmującej drugie miejsce „Polityki” był o ok. 18 tys. egz. niższy (zobacz całe zestawienie).
W grudniu ub.r. serwis Gosc.pl zanotował 228,6 tys. użytkowników i 3,7 mln odsłon, Wiara.pl - 170,6 tys. użytkowników i 2,4 mln odsłon, a Malygosc.pl - 681 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Zmienia się wydawca „Gościa Niedzielnego”