SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZnanyLekarz.pl przejmuje platformę TuoTempo. Chce usprawnić obsługę placówek medycznych

Polski startup DocPlanner, właściciel serwisu ZnanyLekarz.pl przejął TuoTempo - włoskiego dostawcę rozwiązań CRM służących do obsługi dużych placówek medycznych. Zgodnie z zapowiedzią transakcja ma być znaczącym krokiem w kierunku współpracy z największymi prywatnymi podmiotami w branży.

Mariusz Gralewski, założyciel ZnanyLekarz/DocPlannerMariusz Gralewski, założyciel ZnanyLekarz/DocPlanner

DocPlanner (w Polsce funkcjonujący pod nazwą ZnanyLekarz) to serwis kontaktujący ze sobą lekarzy i pacjentów. Dzięki niemu użytkownicy mogą umawiać się na wizyty w prywatnych placówkach służby zdrowia przez internet. Obecnie DocPlanner działa na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie, a w Polsce ZnanyLekarz jest największą platformą w swoim segmencie rynku. W maju br. DocPlanner zakończył rundę finansowania, w której pozyskał kapitał w wysokości 80 mln euro. Wśród inwestorów znaleźli się One Peak Partners, Goldman Sachs Private Capital Investing, Piton Capital i Enern Investments.

Teraz ogłoszono że DocPlanner przejął włoską platformę TuoTempo, która zapewnia wielofunkcyjny, pacjencki CRM adresowany do dużych podmiotów medycznych, oparty na trzech filarach - portal dla pacjenta, interaktywna komunikacja i zaangażowanie oraz analiza zachowań.

Jak wyjaśnia DocPalnner przejęty system integruje się z oprogramowaniami w placówkach medycznych i szpitalach umożliwiając automatyzację i usprawnienie ich pracy. Z kolei pacjenci mogą korzystać z interaktywnych usług cyfrowych, m.in. aplikacji mobilnej, poprzez którą sprawdzą swoje wyniki badań lub historię leczenia, ale także rezerwacji i płatności online, przypomnień i kampanii informacyjnych, ankiet satysfakcji, check-in’ów czy konsultacji wideo. TuoTempo ma sprawiać, że relacje między placówkami medycznymi a pacjentami są natychmiastowe i łatwiejsze, co zmniejsza koszty zarządzania i zwiększa zadowolenie i satysfakcję pacjentów.

Do tej pory Grupa DocPlanner koncentrowała się na świadczeniu rozwiązań systemowych dla mniejszych podmiotów medycznych - placówki od 2 do 20 lekarzy i lekarze indywidualni. Dzięki przejęciu TuoTempo rozszerzy ofertę dla największych dostawców usług medycznych inwestując kapitał, doświadczenie sprzedażowe i koncentrując się na wspieraniu zespołów sprzedażowych, obsługi klienta i rozwoju produktu.

- To dla nas kluczowe przejęcie będące jednocześnie dużym wyzwaniem - zaznacza w komunikacie Piotr Radecki, dyrektor zarządzający w ZnanyLekarz.pl. - Cieszymy się, że możemy powitać Donatello Bianco i silny zespół z TuoTempo w naszej DocPannerowej rodzinie. Jednoczymy siły po to, by wspierać i digitalizować służbę zdrowia oraz poprawiać doświadczenia pacjentów w kolejnym, bardzo ważnym dla nas segmencie - placówek medycznych.

Wartości transakcji nie ujawniono.

DocPlannerSerwisy Grupy DocPlanner odwiedza 30 milionów pacjentów miesięcznie, a w każdym miesiącu umawianych jest 1,5 miliona wizyt. W bazie danych znajduje się ponad 2 miliony lekarzy i pracowników służby zdrowia z 15 krajów z łączną liczbą 2,4 milionów opinii. DocPlanner powstał w 2012 roku w Polsce. Zatrudnia 1300 osób i posiada biura w Warszawie, Barcelonie, Stambule, Rzymie, Meksyku,  Kurytybie, Santiago, a od teraz również w Bolonii. Udziałowcami w spółce są m.in. fundusze Point Nine Capital, Goldman Sachs Private Capital i One Peak Partners. Firma od inwestorów zebrała łącznie 130 mln euro

.

Dołącz do dyskusji: ZnanyLekarz.pl przejmuje platformę TuoTempo. Chce usprawnić obsługę placówek medycznych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Perlator
W GL pełno było fałszywych profili, zapełniających serwis, żeby lepiej wyglądał.
Skąd pewność, że w DocPlannerze są tylko żywi ludzie?
odpowiedź
User
Krystian
Jako lekarz i użytkownik tego serwisu stwierdzam ze nie ma on nic wspólnego z etyka. Komentarze piszą pracownicy ZŁ a nie pacjenci.
odpowiedź
User
Kalafior
Kolejny przykład ze da się w PL zrobić dobry skalowalny biznes. BRAVO!!!!
odpowiedź