Życie na Południu w kampanii wina Frontera
Grupa Walk wygrała przetarg na obsługę marki chilijskiego wina Frontera (z portfolio CEDC). W ramach współpracy agencja przygotowała koncepcję komunikacji pod hasłem „Frontera - na Południu” i jest odpowiedzialna za jej realizację.
Nowa komunikacja marki Frontera podkreśla jej południowy charakter i nawiązuje do cech charakterystycznych dla tego regionu - słonecznego klimatu, częstych spotkań ze znajomymi i stylu życia bardziej „na luzie”. Motorem kampanii są hasła, które zaczynając się od stwierdzenia „na Południu” w dalszej części nawiązują do różnych aspektów południowego stylu życia. Żeby jeszcze mocniej podkreślić format „na Południu” butelka Frontery jest przedstawiona szyjką w dół, wskazując jednocześnie Południe.
Działania reklamowe pod hasłem „Frontera - na Południu” rozpoczęły się 20 września. Promowane są w nich obecne już wcześniej na rynku warianty wina oraz dwa nowe słodkie wina: Sweet Red i Cabernet Blush.
Akcja jest prowadzona w sklepach oraz w mediach społecznościowych.
Grupa Walk odpowiada za stworzenie koncepcji strategiczno-kreatywnej akcji oraz realizację działań w jej ramach. Walk Promotion zajęło się przygotowaniem materiałów POS do sklepów w całej Polsce. Z kolei Walk Social Media odpowiada za roczną obsługę mediów społecznościowych marki (Facebook i Instagram), w tym prowadzenie aktywacji konsumenckich oraz współpracę z influencerami.
Dołącz do dyskusji: Życie na Południu w kampanii wina Frontera