103,1 tys. zł kosztuje spot w paśmie kabaretowym w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło ceny reklam na październik br. Najdroższy spot kosztuje 103,1 tys. zł netto i będzie emitowany w niedzielnym paśmie kabaretowym po godz. 20.
Na 103,1 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę emitowaną w wieczornym, niedzielnym paśmie kabaretowym “Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”.
Niewiele mniej - 93,6 tys. zł - kosztuje z kolei spot przy serialu “Pierwsza miłość”.
91,2 tys. zł to maksymalna cena za reklamę przy “Wydarzeniach” o g. 18:50 w dni powszednie. stawka dla emisji w niedziele jest niższa i wynosi 65,3 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 55,7 tys. zł w dni robocze i 62,2 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - odpowiednio 54,2 tys. zł i 58,5 tys. zł.
Na 76,2 tys. zł wyceniono najdroższy spot w poniedziałkowym paśmie filmowym “Mega Hit”.
Reklamodawcy zainteresowani emisją spotu w bloku przy programie “Twoja Twarz Brzmi Znajomo” zapłacą 74,2 tys. zł, przy “Nasz nowy dom” - 70,2 tys. zł, przy “Ninja Warrior Polska” - 66,3 tys. zł, przy “Doda. Dream Show” - 46,1 tys. zł, a przy “The Real Housewives. Żony Warszawy” - 40,3 tys. zł.
Spot przy serialu “Przyjaciółki” kosztuje 60 tys. zł, a przy produkcji “Teściowie” - 68,3 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na październik br.
Dołącz do dyskusji: 103,1 tys. zł kosztuje spot w paśmie kabaretowym w Polsacie