19 Południk wzmacnia dział graficzny i digitalu
Zespół agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk powiększył się o trzech nowych pracowników - Paulinę Najbar, Piotra Kuliga i Amadeusza Długaja. Zasilą oni dział digital oraz graficzny.
Paulina Najbar objęła stanowisko digital project managera. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w agencjach, m.in. Heads Advertising - obsługując Abra Meble, jak i po stronie klienta, pracując bezpośrednio dla marek takich jak Fine Wine czy Greenpoint. Odpowiadała przede wszystkim za kampanie digitalowe oraz budowanie stron i sklepów internetowych.
Stanowisko project managera objął także Piotr Kulig. Do tej pory związany był z software house Netizens, gdzie realizował projekty dla marek takich jak Amazon, Sxces, BPSC czy Samsung. Wcześniej pracował dla firmy Elliteq, a także PMS Labs, gdzie projektował i wdrażał systemy do zarządzania dokumentami oraz flow organizacji m.in. dla Maspex, PLL LOT, NKT Cables czy Orlenu.
Amadeusz Długaj, w dziale graficznym 19 Południka
Dział graficzny zasilił natomiast Amadeusz Długaj, obejmując stanowisko junior graphic designera. Jest studentem ostatniego roku projektowana graficznego na Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w projektach realizowanych dla Fundacji Stajnia.
Dołącz do dyskusji: 19 Południk wzmacnia dział graficzny i digitalu