200 tys. reklamodawców na Instagramie
Należący do Facebooka serwis Instagram pochwalił się na swoim oficjalnym blogu, że na jego stronach promuje się już ponad 200 tys. reklamodawców.
Rosnąca w szybkim tempie liczba podmiotów promujących się na Instagramie to efekt otwarcia się serwisu we wrześniu ub.r. na reklamodawców z całego świata. Wcześniej było ich tylko kilkaset.
Ponad 200 tys. obecnie aktywnych na Instagramie reklamodawców działa w ponad 200 krajach, a 3/4 z nich pochodzi spoza USA.
Instagram podaje, że 60 proc. jego użytkowników o nowych produktach i usługach dowiaduje się w serwisie, a 75 proc. będąc zainspirowanym przez opublikowany w nim post podejmuje działanie takie jak odwiedziny witryny, wyszukiwanie, zakupy czy poinformowanie znajomego.
Na koniec 2015 r. Facebook miał 1,59 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,44 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 823 mln tylko w ten sposób.
Dołącz do dyskusji: 200 tys. reklamodawców na Instagramie