SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

200 tys. reklamodawców na Instagramie

Należący do Facebooka serwis Instagram pochwalił się na swoim oficjalnym blogu, że na jego stronach promuje się już ponad 200 tys. reklamodawców.

Rosnąca w szybkim tempie liczba podmiotów promujących się na Instagramie to efekt otwarcia się serwisu we wrześniu ub.r. na reklamodawców z całego świata. Wcześniej było ich tylko kilkaset.

Ponad 200 tys. obecnie aktywnych na Instagramie reklamodawców działa w ponad 200 krajach, a 3/4 z nich pochodzi spoza USA.

Instagram podaje, że 60 proc. jego użytkowników o nowych produktach i usługach dowiaduje się w serwisie, a 75 proc. będąc zainspirowanym przez opublikowany w nim post podejmuje działanie takie jak odwiedziny witryny, wyszukiwanie, zakupy czy poinformowanie znajomego.

Na koniec 2015 r. Facebook miał 1,59 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,44 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 823 mln tylko w ten sposób.

Dołącz do dyskusji: 200 tys. reklamodawców na Instagramie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl