Anna Lewandowska bohaterką kampanii wizerunkowej swoich kosmetyków Phlov
Marka kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe z nową kampanią pod hasłem #MatchYourFlow. Jej celem jest przypomnienie, że multizadaniowe produkty marki dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety.
Kampanię #MatchYourFlow zrealizowano na Majorce. Tam powstał materiał filmowy, w którym poznajemy pięć kobiet. Każda z nich ma własną historię, zainteresowania i temperament. Łączy je radość z przebywania razem oraz to, że są dla siebie źródłem inspiracji i wsparcia.
Drugą odsłoną kampanii jest video testimonial, w którym bohaterki zdradzają sekrety swojej codziennej pielęgnacji. Opowiadają, bez których kosmetyków Phlov nie wyobrażają sobie dbania o siebie. Ich odpowiedzi oddają ducha kampanii: #WeAreMatch! to "wsparcie skóry na Twoich własnych zasadach, które dopasowuje się do Ciebie!"
- Każdy z nas ma bardzo indywidualne potrzeby jeśli chodzi o pielęgnację, a kosmetyki powinny jak najlepiej na nie odpowiadać. Przystępując do pracy nad marką Phlov chciałam stworzyć produkty, które będą wspierać skórę zgodnie z tym czego w danym momencie potrzebuje. Dlatego bardzo się cieszę, że w kampanii #MatchYourFlow podkreślamy ten istotny aspekt, że nasze kosmetyki są multizadaniowe, ale też przypominamy, że dbanie o siebie jest po prostu przyjemne - mówi Anna Lewandowska, dyrektor rozwoju marki Phlov.
W kampanii, obok Anny Lewandowskiej, dyrektor rozwoju marki Phlov, wystąpiły: Ola – medalistka Mistrzostw Polski i Europy w karate, Katrin– reprezentantka Polski i mistrzyni świata w karate, Marta – aktywna mama i współwłaścicielka marki odzieżowej oraz Kasia – wokalistka i producentka, zarażająca pozytywnym vibem, zwyciężczyni konkursu na Phlov Girl, zorganizowanego przez markę w mediach społecznościowych.
Realizacją kampanii zajęli się Piotr Smoleński, Bartosz Czachorowski i Michał Gołasiewicz – DOM TRZY. O makijaż zadbała Patrycja Dobrzeniecka, o fryzury – Marylka Duda, a stylizacje przygotowała Karla Gruszecka. Zdjęcia wykonała Dorota Szulc. Kampania obejmuje internet - Facebook, Instagram, TikTok, Youtube oraz działania display. Za zakup mediów odpowiada SalesTube. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Anna Lewandowska bohaterką kampanii wizerunkowej swoich kosmetyków Phlov