Ceneo.pl udostępnia sklepom swój system rekomendacji
Porównywarka cenowa Ceneo.pl pozwala współpracującym z nią serwisom e-commerce korzystać z jej mechanizmu rekomendacji produktów. Przy czym pełna wersja jest odpłatna.
System rekomendacji opracowany przez Ceneo.pl wyświetla boksy z ofertami przygotowanymi indywidualnie dla każdego użytkownika, na podstawie jego wcześniejszych aktywności i wyborów. Mechanizm analizuje też zależności między produktami i decyduje, która z ich grup jest prezentowana w danym momencie, np. akcesoria najczęściej kupowane z produktem, którym interesuje się klient, albo najpopularniejsze produkty z kategorii, którą kupujący często odwiedza.
Porównywarka wprowadziła ten system u siebie rok temu. Natomiast teraz udostępnia go współpracującym z nią e-sklepom. - Ich właściciele nie muszą niczego programować, bo przekazujemy gotowy kod, który wystarczy wkleić w źródło strony - opisuje Anna Jasińska, specjalistka ds. PR i komunikacji w Ceneo.pl. Wielkość i kolorystykę boksów można dowolnie konfigurować.
Ceneo udostępnia rekomendacje w dwóch wersjach: podstawowej za darmo i pełnej - odpłatnie.
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl udostępnia sklepom swój system rekomendacji