Cezary Kulesza dołącza do zespołu strategy&growth Grupy OMD
Do zespołu Grupy OMD dołączył Cezary Kulesza, który jako strategy lead wzmocni kompetencje strategiczne i badawczo-analityczne zespołów oraz podmiotów działających pod szyldem Grupy.
Cezary Kulesza dołączył do nowoutworzonego zespołu strategy & growth Grupy OMD, który prowadzi Łukasz Zaleśny.
Będzie współtworzył omnichannelowe strategie komunikacji w mediach dla klientów agencji. W swojej pracy szczególny nacisk położy na rozwój oferty narzędzi strategicznych agencji w obszarze pozyskiwania wiedzy o konsumentach i skuteczności dotarcia mediów. Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu będzie brał udział w projektach przetargowych oraz wspierał rozwój kompetencji marketingowych zespołów klienckich Grupy OMD.
Cezary Kulesza z branżą mediową związany jest od 2007 roku. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach: OMD Media Direction, Arena Media, Zenith oraz Value Media, realizując projekty między innymi dla: Intel, Ubisoft, Inea, Suzuki, Mini, Peugeot, Topex, Electrolux, Credit Agricole, AXA, Velvet, Essity, COTY, L’Oreal, LVMH, Adamed, E. Wedel i Lactalis.
Poza zadaniami związanymi ze wsparciem strategicznym zespołów klienckich i new business development, zajmował się także gaming marketingiem oraz wdrażaniem innowacji.
Dołącz do dyskusji: Cezary Kulesza dołącza do zespołu strategy&growth Grupy OMD